یه وقت خواب نمونید ، اونم تو این شبای عزیز=))
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:یه وقت خواب نمونید ، اونم تو این شبای عزیز=)), :: 1:26 ::  نويسنده : امیرعلی

دخدرا اگه یه وقت نگرانید که سحرا خواب بمونید ،

شمارتونُ بدید به من بهتون زنگ بزنم بیدارتون کنم

یه وقت خواب نمونید ، اونم تو این شبای عزیز=))



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت9:00---1 مرداد 1393
ماتاسحربیداریم خودمون یساعت قبله اذون ملتوبیدارمیکنیم الان فک کنم مخابرات دنبالمه

پریناز
ساعت0:49---1 مرداد 1393
بیا وبم شمارتو بده بذا من سحرا بیدارت کنم یخورده از ثوابش بهره ببرم

sahar
ساعت21:00---28 تير 1393
اینم شماره من حتماً بیدارم کنی 091....فقط قربون مغزت خودت حدس بزن بقیش و
پاسخ: منتظر باش


سارا
ساعت19:25---27 تير 1393
الان من فکر می کنم میبینم اخلاق سگ شبیه امیرعلی بود ما که این آقا رو ندیدیم ولی مطمئنن امیرعلی هم به نازی سگس
پاسخ: ما سگ کشیم مراقب خودتون باشین


اذین
ساعت18:01---27 تير 1393
اره سگ خیلیییییییی ناز بود
پاسخ: به نازی خودت بود ؟؟؟؟؟


سارا
ساعت2:23---27 تير 1393
آره من و نرگس دوستیم مگه چیزی شده؟؟؟؟به من فقط گفته بود تو وب نمیاد هر چی هم ازش پرسیدم نگفت چرا
پاسخ:خخخخخخخخیلی


سارا
ساعت2:07---27 تير 1393
نرگس یکی از دوستای من و آذین بوده و هست ... اونم زود قاطی میکنه
پاسخ: تو یا اون. ؟


سارا
ساعت1:55---27 تير 1393
مگه مریضم الکی پاچه بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نرگسی دیگه نه ببخشید سارا


سارا
ساعت1:45---27 تير 1393
تو که من و ندیدی...
پاسخ: میدونم ک پاچه میگیری... اونجا هر دختری ک پاچه بگیره خودتی


سارا
ساعت1:40---27 تير 1393
اون موقع خودم و میزنم به اون راه یعنی دیگه نمیشناسمت....
پاسخ: تو نمیشناسی من ک میشناسم....


سارا
ساعت1:34---27 تير 1393
من از سگ و گربه به شدت بدم میاد ......آذین به یاد گذشته ها: یادته اون روز پسر خواست کرم بریزه سگش و آورد جلوپام دومتر پریدم بالا بعدم اومدم پشتت .... ولی نامردم اگه تلافی نکنم منم خوب میدونم تو از چی می ترسی...
پاسخ: یادم باشه با یه سگ دوبرمن بیام پیشت


سارا
ساعت1:28---27 تير 1393
آذین سر قبرتم .....یعنی واقعا نمیدونی من این موقع از روز کجام؟؟؟؟
پاسخ: خودت گفتی سر قبرش هستی فقط آدرس قبرش بده بچه‌ها تا اونام برن سر قبرش....


اذین
ساعت15:35---26 تير 1393
ریز میبینمت امیر علی سارا کو
پاسخ: لامصب 3 متره ریز میبینیش؟؟


سارا
ساعت13:23---26 تير 1393
امیرعلی ما بی کس نیستیم ولی وقتی عصبانی میشم دیگه مثل سگ پاچه ی همه رو میگیرم....
پاسخ: برا ما کسی نمیتونه سگ بشه اما گربه میتونی بشی


سارا
ساعت1:52---26 تير 1393
اشتب کردی امیرعلی ....در این حدم خیرخواه نیستم ..... یهو دیدی چند تا فن تکواندو روت زندم .........
پاسخ: بروسلی، هادی ساعی، میتیکامون، جان کلود، دان چندی بیا تا فایت کنیم


سارا
ساعت1:36---26 تير 1393
آذین تو جرئت داری این کارو بکن ....منم میام خونتون همه چیو رو لو میدم حالا خود دانی...
نه خدایی تا این حد بی کسیت؟؟؟ نه جون من تا اینقد؟؟؟


اذین
ساعت0:26---26 تير 1393
افرین سارا جونم خیر خواه شدی یادم باشه بیام خونتون یه ذره کرم بریزم بحالیم
عاشق ثواب کردنه مثلآ من کمرم درد میکنه سریع میاد ماساژ فیلیپینی میده، خدا خیرش بده


ziziemdad
ساعت20:18---25 تير 1393
نه بابا برا سارا جون زحمت میشه خودم بیدارم
پاسخ: سارا zizi. هم شمارش رو بهت نمیده ک بخوای ثواب ببری


zahra
ساعت18:33---25 تير 1393
ما ک روزه نمیگریم ولی خب بقول یکی از دوستان تو فیسبوک من شماره حسابمو میدم تو پول واریز کن اس ام اسش میاد بیدار میشم

سارا
ساعت14:44---25 تير 1393
علی خان این حرف خدا یا حرف خودت؟؟؟؟

ali
ساعت13:09---25 تير 1393
سارا منو واس سحر بيدار كن اين ش من خداوند گفته هركه روزه گيري را بيدار كند اجرش همانند روزه گيره.يادت نره حتما بيدارم كن 09350595450

ziziemdad
ساعت1:15---25 تير 1393
ماشب زنده داریم تا خود سحر بیداریم خییلی ممنون
پاسخ:شمارت رو بده سارا از خواب بیدارتون کنه... فقط بخاطر ثوابش


سارا
ساعت0:59---25 تير 1393
اگه باحال بودن شمارشون و بده ... الان دقیقا نیم ساعته به کسی کرم نریختم

سارا
ساعت0:49---25 تير 1393
بچه های دیگه کی باشن؟؟؟؟
پاسخ: دوستای تو لاین واتساپ و...


سارا
ساعت0:44---25 تير 1393
خب بده اشکالی نداره بیشتر بچه های وبت دخترن فقط با اسماشون بده
پاسخ: از کسی تو وب شماره ای ندارم... شماره بچه های دیگه رو بهت میدم


سارا
ساعت0:35---25 تير 1393
من تا صبح بیدارم دیگه به قول خودت به این حس انسان دوستانت نیازی ندارم
پاسخ: شماره بچه ها رو بهت میدم. تو بیدارشون کن.. ثواب داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 27413
بازدید کل : 189108
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما